رفتن به محتوای اصلی
ظرفیت تولید کارخانه ای کهنه کار درپردیس

ظرفیت تولید کارخانه ای کهنه کار درپردیس

کارخانه گروه تولیدی دلتا با بیش از 40 سال تجربه در تولید قفل، دستگیره و یراق آلات تنها 30 درصد از ظرفیت تولید خود بهره می برد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل این کارخانه میگوید تولیدات ما شامل بیش از 50 نوع قفل و دستگیره و 25 نوع انواع قفلهای کتابی است که هم اکنون با تولید 10 هزار قفل و دستگیره و بکارگیری 260 کارگر به ور مستقیم در حال فعالت هستیم.
کاویان افزود: تجربه چندین ساله تولید ما را به تولیدی با کیفیت رسانده به طوری که میتوانیم با رقیبان اروپایی رقابت کنیم و در حال حاضر همه قطعات و طراحی مکانیکی قفلها در داخل کارخانه و بومی سازی دستگاهها انجام میشود و در صورت گسترش فعالیت و داشتن بازار میتوانیم بیش از 100 نیروی دیگر را بکارگیری کنیم و تعداد محصولات خود را افزایش دهیم.
وی گفت: محصولات ما با ضمانت تعویض و برگشت به مصرف کننده عرضه میشود و تا 15 سال ضمانت دارد که این میتواند نشان از کیفت کالای تولیدی داشته باشد و دلیلی هم نسبت به برتری محصولات خارجی باشد که آنها هیچ تضمین و ضمانتی ندارند .

مدیرعامل گروه صنعتی دلتا گفت: واردات محصولات خارجی به بازار توان تولید ما را کم کرده است و حتی میتوایند با نمونه های اروپایی رقابت کنیم و صادرات نیز داشته باشیم ما در گذشته تولید روزانه 17 هزار عدد را داشتیم اما اکنون کاهش یافته است و کاهش تقاضا موجب شده که 4 قسمت تولیدی در کارخانه را تعطیل کنیم .
کاویان افزود: فروشندگان باید در هنگام عرضه از کالای ایرانی حمایت کنند و انرا به خریدا معرفی کنند اما سود بالای اجناسی خارجی و چینی موجب شده است که بیشتر فروشندگان روی آنها تمرکز کنند و انها را به خریدار معرفی کنند اما در این بین نباید کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش محصول داخلی فراموش نشود .

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

ظرفیت تولید کارخانه ای کهنه کار درپردیس – تی نیوز

ظرفیت تولید کارخانه ای کهنه کار درپردیس – خبرگرازی صدا و سیما

فیلم پخش شده در شبکه خبر – گروه صنعتی دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا